"Célozd meg a Holdat! Még ha elhibázod is, a csillagok közt landolsz." /Les Brown/

Csillagkulcsok

Csillagkulcsok

Hogyan lettem egy egyszerű kamaszból a világszerte elismert fiatal tehetségek egyike ? [R03] (Fejlődésregény)

2016. szeptember 01. - Nagy Rajmi

Elkészült a fiktív sikersztorimnak a 3. része, amiben a főhősünk Ramón belevág a személyisége fejlődésébe, majd rengeteg új dolgot tapasztal meg és találkozik egy lánnyal, akit soha nem fog elfelejteni...
Fogadjátok sok szeretettel !:)
Ha az előző részeket szeretnéd elolvasni, akkor az első részhez IDE, a második részhez pedig IDE kattints!

Miután szakítottunk sokkal jobban éreztem magam. Mintha egy tehert dobtam volna le magamról és ez feltöltött. Hogy miért viseltem így a szakítást ? Azért, mert egyrészt tudtam, hogy ez lesz és azt is tudtam, hogy megérdemlek egy ennél jobb kapcsolatot. Meg amúgy is... vége, kész, le kell zárni ! Nem szabad a múltban ragadni még semmilyen esetben sem, mert csak hátráltat. 

Már kapcsolatban is komolyabban belekezdtem a könyvek az olvasásába, pedig nem voltam az nagy olvasós típus... De valamiért hajtott a kíváncsiság, hogy tudjam, mi van az adott könyvben. Mondjuk én mindig is olyan személy voltam, aki nyitott az új dolgokra és kerestem a válaszokat arra, hogy mi miért történik az életben. Aztán most kezdtem megkapni ezekre a választ...

Ebben az időszakban rengeteg emberrel ismerkedtem meg és ekkor ismertem meg egy jó barátom Mészáros Zéténnyel, aki abban segített, hogy miként kell leírnom a céljaimat. (Jelen időben és határidővel ellátva.) A hatására elkezdtem írni a céljaimat, ami eleinte egy kicsit fura volt, hiszen előtte még soha nem csináltam ilyet, de kipróbáltam, hiszen nem veszíthettem vele. Szóval vettem egy füzetet és szépen leírtam, amiket el akartam érni a közeljövőben. Röviden ilyenekről írtam célokat, mint: új kütyük, ruhák, pénz ,szóval leginkább materiális dolgokra. És itt álljunk is meg egy kicsit a történettel... 

Miért baj az, ha az emberek materiális dolgokat akarnak elérni az életben ?

Igazából ezzel nincs is semmi baj, hiszen a pénz, a luxusautó, a nagy ház hozzátartozik az élethez és szerintem bárki megvalósíthatja ezeket a dolgokat, ha nagyon akarja. De... A világunk két pólusú, így a materiális és a lelki dolgok is nagyon fontosak, emellett az egyiket sem tudod helyettesíteni a másikkal. A lelki oldalról viszont mindenki egészségre, boldogságra, szerelemre és más egyéb dolgokra vágyik. Itt hozzátenném, hogy ezek a dolgok nem zárják ki egymást, vagyis egyszerre lehetsz boldog, sikeres, egészséges, gazdag és szerelmes. Ez nem vagy-vagy alapon működik. Pontosabban, ha azt hiszed, hogy ez vagy-vagy alapon működik, akkor az életedben ezt is fogod látni, de ha ennek az ellenkezőjében hiszel, hogy mindent megkaphatsz, akkor is igazad lesz !

Mellesleg megosztom most Veled a történethez kapcsolódóan, hogy mi jelenleg az egyik életcélom az életben és miként ötvöztem a materiális és lelki dolgokat. Materiális oldalról milliárdos akarok lenni. Hogy miért ? Mert úgy gondolom, ha minél több pénze van az embernek, annál többet tud tenni az emberiségért. Pl.: esőerdőket vásárolhat fel, menhelyeket nyithat/támogathat, segítheti a szegényeket, iskolákat alapíthat (a mostaniaktól jobbat), kutatásokat támogathat, pályázatokat indítható diákok részére és ezenkívül még lehetőséget ad a gazdagság a szegénységgel szemben és ez az egésznek a lelki oldala. Na de folytassuk tovább...

 Ahogy teltek és múltak napok folyamatosan fejlődtem. Mindennap olvastam, írtam a céljaimat és egyéb kis lépésekkel fejlesztettem magam. Egyik nap jöttem haza busszal és megpillantottam magam mellett egy lányt, akit már régebben is láttam és szimpatikusnak tűnt. Nem voltam valami magabiztos akkoriban, hiszem nem mertem lépni felé, de aztán megkerestem Facebook-on. Elkezdtem kutatni a neten és egy kis keresgélés után megtaláltam, bejelöltem, majd elkezdtem vele beszélgetni. Sajnos nagyot kellett csalódnom benne, mert sok szempontból más volt az értékrendünk, így nem akartam még egy olyan ember mellé szegülni, akinek más nézetei vannak... Úgy éreztem, hogy nem jött még el az idő egy új kapcsolathoz.

Aztán egy hónap múlva pittyegés zökkentett ki az én kis csendes pihenőmből. Egy aranyosnak tűnő lány jelölt be...

FOLYTATOM...
Következő rész: ITT

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csillagkulcsok.blog.hu/api/trackback/id/tr2611662544

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása