"Célozd meg a Holdat! Még ha elhibázod is, a csillagok közt landolsz." /Les Brown/

Csillagkulcsok

Csillagkulcsok

Amit a hitről tanulhatunk az új Star Warsból...

2017. január 05. - Nagy Rajmi

Még az előző év végén volt szerencsém megtekinteni a legújabb Star Wars filmet, a Zsivány Egyest és azt kell, hogy mondjam, szerintem ez az eddigi legjobb Csillagok háborúja ! Véleményem szerint azért, mert sokkal jobban átadja számomra, hogy hogyan is működik a filmben megnevezett Erő. A mostani cikkemben ebbe fogok egy kis betekintést nyújtani, hogy Ti is tudjátok alkalmazni az Erőt ! :)
zsivany.jpg

Mint mindnyájan tudjuk -valószínűleg, a Star Wars szerint van egy Erőnek nevezett energia, ami mindent átjár és aki ezt megtanulja használni, annak nagy hatalom jut a kezébe, amit egyaránt lehet jóra és rosszra is használni. Bár ennek a képességét veleszületettnek tekintik és egy kis gyakorlással erősebbé lehet tenni ezt az "isteni adományt". 

A mostani részben viszont van egy Chirrut Îmwe nevezetű vak spirituális harcos szerzetes, aki azt bizonygatta, hogy nem kell ahhoz "kiválasztottnak" születni, hogy használni tudjuk az Erőt, hanem csak hinni kell benne. Ezért ő, amikor nehezebb helyzetben találta magát, akkor úgy erősítette meg mindig magát, hogy elkezdte mondogatni a kis megerősítését: Egy vagyok az Erővel, az Erő velem van. És ő ebben nagyon is hitt !

Olvasataim alapján párhuzamokat kerestem a filmbéli és a mi valóságnak tekintett világunk között, hogy mi is lehet ez az Erő. Arra jutottam, hogy "nálunk" is van egy ehhez hasonlatos mozgató rugó, amire azt mondják legtöbbször, hogy isteni. Legáltalánosabb példának ott a természet. Senki se tudja még, milyen erőnk késztetik arra a fát, hogy abba az irányba növessze a gyökereit, amerre több víz található. Meg amúgy is túlságosan összetett az egész rendszer és ez teljességgel kizárja azt, hogy csak úgy véletlen így kialakuljon. 

De ha az emberek szemszögéből akarnám ezt megvilágítani, akkor elsőként a tudatalatti és hit ereje jutna eszembe, hiszen:

"Amit az elme képes kigondolni és elhinni, azt meg is tudja valósítani." /Napoleon Hill/

Ez szerintem az igazi Erő, aminek a használatát bárki eltudja sajátítani, ha akarja. Hogy miért állítom ezt ? Azért, mert én is tapasztaltam már számtalanszor ennek a bizonyos Erőnek a hatását. Ennek kapcsán szeretnék Veled megosztani két kis történetet, hogyan is értem ezt el.

Egyik éjszaka arra ébredtem, hogy nem vagyok jól. Hányingerem volt és azt éreztem, hogy nem kell sok és tényleg ki jön belőlem, ami bennem van. De nem szerettem volna hányni és ez ellen akartam valahogy tenni. Elkezdtem a hitemnek megfelelően érvelni magamnak és cselekedtem is. Olyanokat mondtam, hogy: Fény vagyok és a fény sosem betegszik meg. Emellett elkezdtem mély levegőket venni, amikhez pluszba elképzeltem, hogy megerősödöm. Majd utána kimentem a wc-re, elkezdtem a telefonomon játszani, hogy eltereljem a gondolataimat a rókázásról. Amikor már úgy éreztem, hogy ki tudom juttatni a testemben felgyülemlett salakanyagokat, akkor a távozásukkal azt képzeltem el, hogy a negatív energia is elköltözik velük egy melegebb éghajlatra. És ennyi volt az egész, nekem ez segített.

A másik történetemről már olvashattatok korábban a blogomon, viszont ezt is az Erőnek köszönhetem:

2015 decemberében úgy döntöttem, hogy kipróbálom ezt az "energiát" és arra fogom felhasználni, hogy megtaláljam az ideális társamat. Ennek megfelelően szépen el is kezdtem ugye csinálni a dolgom. Leírtam, hogy mikor akarom megtalálni, elképzeltem, ezzel töltöttem meg a gondolatvilágom és nagyon erősen hittem benne, hogy ez meg fog valósulni. Emellett odafigyeltem az érzéseimre, mert tudtam, hogy az érzéseimen keresztül fogom megkapni a választ. Aztán eltelt 2 hét, beköszöntött 2016 és egy kicsit azért meginogtam, hogy mi lesz már, de aztán mégis jól alakultak a dolgok. Egyik ismerősöm írt a Motiváció Minden Napra csoportba valami miatt és igazából csak lentebb görgettem, majd szembejött egy kérdés: Ki a legfiatalabb a csoportban ? 
Akkor pont egy ilyen kis online motivációs csapaton dolgoztam, így kaptam az alkalmon, hogy tagokat keressek (meg se fordult a fejemben, hogy itt kéne keresnem magamnak párt) hozzá, így aki 14 és 17 éves kor között volt, azokat szépen bejelöltem. Akik visszajelöltek, azokra ráírtam és küldtem nekik egy kérdőívet. Aztán egy lánytól olyan válaszokat kaptam, mintha én írtam volna ! Utána ránéztem a profiljára és ott jött az a bizonyos megérzés, hogy: Vele kell beszélned ! Ő lesz az, akit kerestél !
Ennek megfelelőlen cselekedtem is, elkezdtünk jobban beszélgetni, majd 2 hétre rá találkoztunk és az egyik füzetében, amit a kezembe adott, ott volt neki is leírva, hogy 2016 januárjában megtalálja az ideális társát... Utána össze is jöttünk az ismerkedéstől számítva 1 hónapra, aztán azóta is tart ez a csodás szerelem. 

Számomra ezek szolgáltatták ténylegesen azt, hogy van valami energia, amit még nem teljesen ismerünk,viszont nagyon is jól működik. Bár most lehet azt kérdezed, hogy ennek az egésznek mi köze van a Csillagok háborújához, mert itt nem tárgyak mozgatásáról meg ilyenekről van szó. Hitem szerint ez is lehetséges lenne az ember számára, csak még nem azon a szinten, hogy ezt sziklaszilárdan el tudja hinni. Egyébként ez a legnehezebb az egészben, hogy kizárd az elmédből a kételyt, hogy ez nem fog megvalósulni, mert akkor minden borul. Emellett a történelem során rengeteg olyan ember volt, aki a semmiből jutott fel a csúcsra. Lásd: Benjamin Franklin, Szabó Péter, Napoleon Hill. Ez egyszerűen azért valósult meg, mert hit valamiben. És az most lényegtelen, hogy Te most Istenben, önmagadban, Buddhában, az Univerzumban vagy az Erőben hiszel. Mindegy, hiszen az embert a hit vitte előre mindig is a történelem során, attól, hogy ez nem feltétlenül látszik a külső szemlélő számára. Mellesleg minden egyes nap használjuk az Erőt, csak öntudatlanul és a tudatalatti hitünk szerint. 

Összegzésképp még annyit szeretnék leírni, hogy Neked nem kell ahhoz Yodának, Luke Skywalkernek vagy akár Jézusnak lenned, hogy "isteni erőket" hozz mozgásba, hiszen mindenkiben ott van az "isteni szikra" legbelül. 
Aztán, ha van lehetőséged, akkor minél előbb tekintsd meg ezt a filmet ! ;)


Köszönöm, hogy velem tartottál ! Kívánom Neked, hogy sikeresen használd az Erőt, hiszen EGY vagy vele !:)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csillagkulcsok.blog.hu/api/trackback/id/tr1512097375

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása