"Célozd meg a Holdat! Még ha elhibázod is, a csillagok közt landolsz." /Les Brown/

Csillagkulcsok

Csillagkulcsok

Hogyan lettem egy egyszerű kamaszból a világszerte elismert fiatal tehetségek egyike ? [R05] (Fejlődésregény)

2016. november 23. - Nagy Rajmi

Ahogy már az előző rész bevezetőjében már olvashattad, hogy mi fog történni Ramónnal. Szóval most elmesélem, hogy hogyan is javította ki a megbocsáthatatlan hibáját...
Az első részt IDE kattintva, az előző részt pedig IDE kattintva érheted el. Jó olvasást hozzá !:)

Haza értem. De nem tudtam szóhoz jutni, mivel olyan érzés kerített hatalmába, mint még soha.

Amint eltűnt rózsaszín köd, fel is hívtam Dórit, hogy elmeséljem neki, mi is volt a mai nap. Erre megállapodtunk abban, hogyha 1 hónapon belül össze is jövök Rékával (így hívják a leányzót), akkor ő vesz nekem egy könyvet, ha "nyerek". Bevallom őszintén, volt bennem egy kis félelem, mivel az előző években sok fogadást elbuktam.

Aznap este még hivatalos voltam haverom születésnapi bulijába, de előtte még lepihentem egy kicsit, mivel korán keltem. A kis pihenő után felöltöztem, felvettem az ajándékot és elindultam. A buliba a "beugró" egy üveg pia volt. Én egy liter házi birsalma pálinkát vittem, mivel abban az én munkám is benne volt. Megismertem a emberek nagy részét. Rendeltünk pizzákat, ittunk, táncoltunk, beszélgettünk, páran cigiztek is, szóval nagyon jó hangulat volt. 

Aztán jött egy olyasvalaki, akire nem számítottam...
Az exem volt az...

Nálam itt omlott össze az este, pedig tök jól éreztem magam. Előjöttek a régi érzelmek és az emlékek bennem, de nem akartam ezekről tudomást venni, ezért elkezdtem vedelni, hátha kiütöm magam, vagy valami. De sajnos a pia nem ezt váltotta ki belőlem, hanem azt, hogy megnyíltam. Előtte is...

Az erős érzelmek ugyan eltűntek, de a rossz emlékek is kitörlődtek és tisztára olyan volt, mintha még csak most ismertem volna meg. Elkezdtünk beszélgetni és egyikünknek se volt benne a tudatába, hogy: MI MÁR EGYÜTT VOLTUNK ÉS SZAKÍTOTTUNK IS ! 

A következő képkockában már egymás szájában voltunk és még mindig semmi emlék nem jött vissza. Tisztára zokni volt az agyam... Utána meg már azt láttam, hogy nyílik egy szobaajtó, ahol egy ágy is volt. Elkezdtünk vetkőzni...

...és amikor a falovammal készültem bevenni Tróját, akkor csöngött az ébresztő és felébredtem otthon.

A bejegyzés trackback címe:

https://csillagkulcsok.blog.hu/api/trackback/id/tr6211993504

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása