"Célozd meg a Holdat! Még ha elhibázod is, a csillagok közt landolsz." /Les Brown/

Csillagkulcsok

Csillagkulcsok

Hogyan találhatod meg az ideális társad ?

2016. augusztus 01. - Nagy Rajmi

 Mostanság jobban figyeltem különböző csoportokat és észrevettem valamit. Sokan vannak, akik úgy tekintenek az életükre, hogy örökre magányosak lesznek és macskákkal élnek majd vagy éppenséggel keresik az Igazit, de nem találjak. A mostani cikkem erről fog szólni, hogy hogyan találhatod meg a hozzád illő társat. 

large.jpg

 Úgy látom felkeltette az érdeklődésedet a cím. Ismered a vonzás törvényét ? (Nem, nem olyan vonzást, hogy 2 ember vonzódik egymáshoz.) Ha nem ismered, akkor annyit elárulok gyorsan róla, hogy az egésznek az a lényege, hogy a gondolataiddal, az érzéseiddel, a hiteddel (vagyis a tudatalattiddal) magadhoz tudsz vonzani AKÁRMIT ! Mondjuk ahhoz, hogy bármit magadhoz vonzhass, ahhoz tényleg erős hit kell már... 
Egyébként én is ezzel a módszerrel (vagyis egy kicsit bénább verziójával) találtam meg azt a lányt, akire vágytam és a meglévő tudásomat kipótoltam pár praktikus ötlettel, hogy bárkinek sikerüljön elérnie azt, ami nekem már sikerült. Jó vonzást kívánok !:)

0. Lépés - A takarítás (ha volt már párod): Mielőtt bármibe is belekezdenél meg kell győződnöd róla, hogy minden tárgyat eltüntettél, ami a rossz múltaddal kapcsolatos. Itt arra gondolod, hogy amiket kaptál az exedtől, pl.: ruhát, plüsst, könyveket, cipőt, egyéb ajándékokat, stb-t add el, add oda másnak, dobd ki vagy csinálhatsz vele akármit, csak tüntesd el. Erre azért van szükség, mert gondolom nem a múltban akarod leélni az életed, emellett ha ilyen tárgyakat birtokolsz, akkor azt sugárzod kifelé, hogy szereted az olyan kapcsolatot, ami megszakadt és így sorban ilyen kapcsolataid lesznek. (Ez egyébként nem csak a kapcsolatnál van így!)

1. Lépés - A külső: Elsőként a leendő párunk külsejét kell megszabnunk. A külsőségeket nem szabad pontosan megadni, hiszen a pontosabb érték miatt sokkal később találnánk rá, akire vágyunk. Itt nem is kell kérdést tisztázni, meg szerintem általában senkinek sem számít igazán a külső, csak egy plusz dolog. 
A kérdések: Milyen magas ? Hány kiló ? Milyen a testalkata ? Milyen színű haja és szeme van ? Hány éves ?
Egy példa: Az ideális társam 150 és 165 centiméter és 49-56 kilogramm között van, a haja barna, vörös vagy fekete, a szeme barna, zöld vagy kék és sportosabb alakja van. 

2. Lépés - A belső: A legfontosabb lépéshez érkeztünk, a belső leírásához. Itt igazából nincsenek kérdések, hiszen Te döntöd el, hogy milyen társat szeretnél, de ne legyél nagyon konkrét. Mondjuk ha imádod az egyik sztárfocistát, akkor szerintem ne kérj olyan társat, aki szintén imádja, hiszen csökkented az esélyeket, ezért inkább szerintem elég, ha azt írod fel, hogy szeresse a focit. 

dsc_0057.JPGPéldának az én leírásomat tudnám megmutatni. Nem sok elvárásom volt, ettől függetlenül Neked lehet több.

3. Lépés - Az érzés: Ahhoz, hogy megtaláld Őt, szükséged lesz arra az érzésre, amit vele akarsz átélni, vagyis különböző kijelentéseket kell leírnod azzal kapcsolatban, hogy hogyan szeretnéd érezni magad a kapcsolatban.
Példák: "A társam mellett azt érzem, hogy ő az én másik felem. Mellette azt érzem, hogy én vagyok a világ legboldogabb embere. A párom mellett azt érzem, hogy számunkra minden lehetséges." 

+Ötletek, amikkel felgyorsíthatod a folyamatot:
Én nagyon rövid idő alatt találtam meg a Szerelmemet, mindösszesen 17 NAPOT vártam rá ! De ezt sajnos nem tudom garantálni, hogy Te is ilyen rövid idő alatt találod meg, hiszen ez csak Tőled függ -pontosabban a hitrendszereden.

-Írd le, mint célt: Az első elvégzendő dolgom közé tartozott, hogy leírtam konkrétan, hogy mikor akarom megtalálni az ideális társamat. Mint a külső és belső tulajdonságoknál, itt is azt tanácsolom, hogy ne pontos dátumot adj meg, hanem mondjuk: "2016 novemberében megtalálom az ideális társam !" Ezzel a technikával is befolyásolhatod a dolgok menetét, de fontos, hogy jelen időben írd le ezt is. Én minden nap írtam, bár ezt nem tanácsolnám mindenkinek, inkább azt, hogy csak akkor írd le, amikor kedved van, mert ha erőlködve írod, akkor csak rontasz a helyzeten. (Természetesen akkor se érezz bűntudatot, ha mindennap írod, mert lehet, hogy annyira vágysz már rá, hogy majd kicsattansz az örömtől, ami nagyon is jó !)

13548877_1083379465059748_361626456_o.jpgÍgy kezdtem el, bár eleinte múlt időben írtam, de aztán javítottam... :D

-Szeresd magad: Úgy gondolom, ahhoz, hogy másokat igazán szeretni tudjunk, magunkat is kell szeretnünk. Ha úgy érzed, hogy nem szereted magad, akkor van egy tanácsom. Mindennap, egy hónapon át ismételd el több százszor napi szinten, hogy: "Szeretem magam ! vagy Szeretem és elfogadom magam olyannak, amilyen vagyok !". Ezáltal a berögzül a tudatalattidba ez a nézet és szeretni fogod magad !:)

-Zenét be: Nekem nagyon sokat segített, hogy rengeteg romantikus számot hallgattam és így sokkal könnyebben át tudtam érezni és el is tudtam képzelni, hogy van valaki, aki olyan, mint én és meg fogom találni, szóval csak ajánlani tudom !
UPDATE - A zeneszámokat IDE kattintva találtok meg.

-Rajzold le: Igazából a rajzolás szintén hozzásegít, hogy jobban el tud képzelni azt a valakit, akire vágysz, ezért tudom ajánlani. Bár az se jó, ha túl részletesen rajzolod meg az adott személyt, hiszen úgy minimalizálod az esélyeket, ezért inkább rajzolj meg jeleneteket, amikben nem lehet kivenni, hogy pontosan hogy néz ki a társad.

-Tégy úgy: Ez is egy nagyon egyszerű gyakorlat, csak úgy kell tenned, mintha... Ezalatt azt értem, hogy hagyj helyet az ágyon, mintha ott aludna valaki, vegyél mondjuk olyan dolgokat, amiket akkor vennél, ha lenne párod. 

4. Lépés - Cselekedj !: Elérkeztünk az utolsó lépésben, a cselekvéshez. A vonzás törvénye igazából úgy működik, hogy mindenre megadja a lehetőséget, de ha nem élsz vele, akkor nem fogod megkapni, amire vágysz.
Tegyük fel épp az ideális társadat vonzod, de otthon ülsz. Ő csenget, de nem nyitod ki. Ilyenkor nem fog besétálni a házba csak úgy... 
Oké, oké, de mit tudok tenni ? -kérded. 
Rengeteg olyan hely van, ahol rátalálhatsz az Igazira. Legfőképpen olyan helyeket ajánlok, ahol tényleg meg lehetne találni. (Pl.: Leírod, hogy: Szeressen olvasni. Akkor nagy valószínűség van arra, hogy egy könyvtárban is megtalálhatod.) De ha nem vagy az a kimozdulós típus, akkor akár az interneten keresheted, hiszen rengeteg csoport létezik már különféle érdekeltségű embereknek, ahol szintén nagy esély van rá, hogy rátalálj a párodra. (Velem így történt.) Bár van még valami, amit nem mondtam el...
Ahogy keresed a társad, akkor lesznek különböző megérzéseid, hogy ezt meg azt csináld. Ezekre a megérzésekre figyelj, mert nagyon sokat segítenek az embernek ! 
Mondjuk azt mondja egy "belső hang", hogy beszélj valakivel, akkor szedd össze a bátorságod és csináld meg ! Ennyi az egész. Ha meg nem hallgatsz rá, akkor utána bánni fogod, mert legközelebb nem biztos, hogy lesz ilyen esélyed. (Persze, ha tudatosan vonzol valakit és megfelelőek a leírt dolgok, akkor úgyis találsz mást, de nem mindegy, hogy mikor...)

1.jpg

5. Lépés - Boldogság!: Ezt már szerintem nem kell részleteznem. :)

Ha esetleg nem megy valami, nem értesz egy lépést vagy technikát, akkor nyugodtan szólj és szívesen segítek Neked ! 

Kívánom Mindenkinek, hogy sikerüljön megtalálni az ideális társát !

A bejegyzés trackback címe:

https://csillagkulcsok.blog.hu/api/trackback/id/tr348913766

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása